( AdPlayers.ro ) Headvertising a preluat contul de publicitate Antena 1. “Primele eforturi ale noului tandem s-au constituit intr-o improspatare a comunicarii postului in special din punct de vedere al promovarii on-air” sustin reprezentantii agentiei de publicitate. Totul se bazeaza pe o redefinire a ceea ce inseamna brandul Antena 1, repozitionare care atinge si sloganul statiei TV ne spun oficialii Headvertising.
““Impreuna suntem Antena 1” inseamna ca Antena1 nu e doar o suma de vedete, sau o suita de programe” spun cei de la Headvertising. “Antena 1 inseamna o legatura subtila si puternica care se formeaza intre cei care apar pe ecran, intre ei si cei care stau in spatele camerelor de filmat, intre staruri si publicul lor, intre oamenii din public care impartasesc aceleasi gusturi si preferinte”
Antena 1 este de fapt o comunitate uriasa de oameni care se plac si care “simt” impreuna, spun ei, chiar daca poate inca nici nu s-au intalnit niciodata si nu si-au vorbit vreodata.
“Noi dorim sa fim agentul prin care aceasta comunitate va deveni constienta de sine si va actiona in consecinta” declara Bogdana Butnar, Strategic Planner la Headvertising, care s-a ocupat de elaborarea strategiei de comunicare.
“Pentru inceput au fost produse 8 show-breakere si 4 ident-uri de post” afirma creativii de la Headvertising. Printre ele - “Masina pornita”, “Pompierii in actiune”, “Teatrul de copii” si “Echipa de rugby” , executii in care apar cvasi-majoritatea vedetelor Antenei1, spun ei.
Lucian Mandruta, Alessandra Stoicescu, Gabriela Vranceanu Firea, Mircea Radu sau Mircea Badea sunt numai cateva dintre vedetele care apar in spoturile postului de televiziune.
“Aceste 12 executii reprezinta doar primul efort dintr-o serie care speram sa construiasca cu adevarat pentru Antena1 o marca coerenta, care sa functioneze atat in exteriorul cat si in interiorul organizatiei, ceea ce e de asemenea foarte important” este de parere Serban Alexandrescu, Cretive Director si partener al agentiei care a supervizat din punct de vedere creativ noua comunicare a Antenei 1. El mai precizeaza ca “Exista foarte multe elemente care formeaza Antena1 sau prin care se defineste Antena1 dar trebuie niste timp pentru ca ele sa fie organizate coerent si coagulate in ceva unitar” .
De la Headvertising au fost (impreuna) La realizarea campaniilor, Ovidiu Lupsa, Bertha Niculescu, Ramona Urdea, Serban Alexandrescu, Bogdana Butnar, Mircea Staiculescu .
Antena 1 a scos vedetele de pe sticla Pentru “filmul” de promovare al statiei cu ajutorul unei echipe formate din Romulus Coman, Rares Anita, Virginia Dragomir si Laurentiu Ionete.
Productia lui a fost posibila cu Radu Muntean - regizor pentru ident-uri, Marian Crisan - regizor pentru show-breakere, Tudor Lucaciu – DOP si casa de productie ParcFilm.
( Iulian Toma, info@adplayers.ro )
AdFile Info:
Nume lucrare: ident de post
Agentie: Headvertising
Oras: Bucuresti
Brand: Antena 1
Produs/categorie: media
Brand Manager: Romulus Coman
Vicepresedinte Sales Marketing: Laurentiu Ionete
Nume Campanie: “Impreuna suntem antena 1”
Data primei difuzari/aparitii: prima difuzare 25 septembrie, 2005
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: romana
Tipuri media: print si tv (Antena 1 si Antena 3)
Durata (TV): aprox 20 sec
Slogan: “Impreuna suntem antena 1”
Account Manager : Ramona Urdea
Client Service Director: Mircea Staiculescu
Creative Director: Serban Alexandrescu
Art Director: Ovidiu Lupsa
Copywriter: Bertha Niculescu
Strategic Planner: Bogdana Butnar
Regizor: Radu Muntean
Producator: Tudor Hristescu
Casa productie A/V: Parc film
Post Productie A/V: AMV Film
Muzica: Studio Yama