Identitate de companie la Brasov
Vineri, 24 Februarie 2006

( AdPlayers.ro ) Agentia de identitate si consultanta de brand Strategid a creat identitatea de companie si de produs pentru Complex Brasov. Procesul a fost realizat, asa cum spun reprezentantii agentiei, in urma unei analize desfasurata pe parcursul a trei luni si care a urmarit studiul pe mai multe planuri , de la analiza organizatiei, a clientilor, a concurentei si a comerciantilor, pana la  analiza antropologica si culturala a obiceiurilor de consum.

Identitate de companie la Brasov“Proiectul recent finalizat a constituit o dubla provocare: mai intai, pentru ca a fost primul program de identitate dezvoltat de strategid in domeniul produselor alimentare si, mai apoi, pentru ca ne-a permis introducerea in sistemul de audit a unei noi metode – analiza antropologica si culturala a obiceiurilor de consum ale romanilor”, a declarat Lucian Trasa ( foto), Director General Strategid. “ Totodata, am fost placut surprinsi de atitudinea conducerii companiei Complex Brasov fata de procesul de creatie a identitatii si de seriozitatea cu care s-a implicat in dezvoltarea proiectului” , spune Trasa despre compania din Brasov.

Identitate de companie la Brasov“Dupa cei peste 10 ani de activitate in domeniu si odata cu apropierea integrarii in UE ne-am dat seama ca nu vom putea rezista pe o piata cu o concurenta din ce in ce mai puternica, fara a ne crea produse cu o identitate unica si care, cu timpul, sa devina branduri proprii”, a comentat Gabriel Bota, Director General Complex Brasov.

Compania Complex Brasov a fost infiintata in 1992 si are ca activitati principale importul si distributia de produse congelate (peste, semipreparate, carne de pasare etc.). Firma se ocupa de distributie inca de la aparitie, fiind printre primele cu acest profil din Brasov. Aparuta ulterior, activitatea de import direct a permis trecerea de la distributia zonala la cea regionala, in acest moment, acoperind intreaga Transilvanie si nu numai, direct sau prin subdistribuitori. Printre clientii sai numarandu-se lanturi de retail importante ca Selgros, Kaufland, Carrefour si Profi.

Strategid este o agentie de identitate si consultanta de brand cu sediul in Bucuresti si care foloseste pentru creatia de identitate un sistem integrat propriu de analiza si audit de brand. Agentia a lansat de curand programul de branding intern – BrandTherapy - care se adreseaza companiilor mari si angajatilor acestora. Printre clientii sai se numara PsihoCon, TeamBridge, Imagoo, Minet Grup, Vicas, AMC.

( Irina Toma info@adplayers.ro )

PUBLICITATE: