(AdPlayers.ro, Iulian Toma )
Īntr-o īntānire programata sa aiba loc īn aceasta dupa-amiaza, īncepānd cu ora 14.00, la Hotel Caro, Interactive Advertising Bureau (IAB) Romānia īsi valideaza astazi existenta prin oficializarea membrilor biroului local al organizatiei, dar si a statututului si conducerii organizatiei.
Pāna ieri, potrivit blogului iabromania - canalul media oarecum oficial pāna la validarea statutului organizatiei de catre proprii membri, printre candidaturile la Consiliul de Conducere (CD) al IAB Romānia, din partea agentiilor de publicitate si de media se numarau:
Andreea Idriceanu - Maximize Communications,
Oana Petroff - Mindshare Media (Ogilvy Group, WPP),
Vlad Popa - Media Direction
Din partea furnizorilor (Publisheri, Retele de siteuri / Regii de media, Webdesign, Consultanta, Research) au fost propusi sau au depus scrisori de intentie pentru un loc īn conducerea biroului care ar urma sa promoveze bunele practici īn industrie urmatorii:
Adina Vasilescu - Sanoma Hearst Romania (autopropunere)
Bogdan Nitu - Webstyler (propus de Orlando Nicoara)
Ciprian Stavar - consultant, propus de New Media Agency, pe locul NMA
Cristian Petriceanu - Netbridge (propus de Ciprian Stavar)
Doru Panaitescu - ARBOmedia (autopropunere)
Rachad El Jisr - iMedia - "I have been lobbying for years for Online Marketing, through the media and the events..." (autopropunere)
Orlando Nicoara - MediaPro Interactiv (propus de Ciprian Stavar)
Roxana Precu - Gemius Research (autopropunere, la sugestia lui Ciprian Stavar)
Mihai Seceleanu - Internet Corp (autopropunere)
Val Voicu - AdEvolution 2.0 (propus de Ciprian Stavar)
Din partea unor membri a fost propus si un nume pentru postul de Presedinte, īn persoana Ovidiu Florea de la Media Investment. Exista īnsa si o autopropunere din partea lui Razvan Varabiescu care, potrivit unei informari Media Direction de ieri, ar urma sa revina īn echipa de conducere a agentiei de media din grupul BBDO.