..
Sursa: prelucrare Arbomedia pe baza audientelor furnizate de TNS - AGB International( AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Începând cu 1 septembrie 2006, Arbomedia va reprezenta, în calitate de regie de publicitate, canalul de filme si seriale Hallmark Channel, care îsi deschide astfel spatiul de publicitate pentru clientii din România, anunta oficialii celor doua companii.
Regia de vânzari va mai functiona si ca birou de marketing al canalului de televiziune pentru piata locala. Decizia are loc, sustin executivii, în urma unei licitatii organizate pe piata de publicitate din România de Sparrowhawk International Channels Limited, proprietar al versiunilor non-US ale canalului Hallmark.
Datele de audienta ale canalului Hallmark sunt raportate si în cercetarea realizata de TNS-AGB International, începand cu data de 1 iulie 2006. Potrivit cifrelor furnizate de Arbomedia pe baza audientelor masurate de TNS - AGB, în perioada 1-26 iulie 2006, pe targetul principal al postului, compus din publicul feminin din mediul urban, cu vârsta intre 25 si 55 ani, Hallmark a fost canalul de televiziune cu cea mai mare audienta dintre toate canalele internationale prezente în România. În aceasi perioada, mai precizeaza sursa citata, Hallmark a inregistrat si cea mai mare audienta dintre canalele de filme, atât pe intregul interval al zilei, cat si în prime time (intervalul de maxima audienta definit de specialisti).
“Ceea ce ne propunem noi reprezinta o deschidere de drum pe piata canalelor tematice internationale: concentrarea serviciilor locale la un singur furnizor", a spus Serban Ciusca (foto)– Managing Director Arbomedia. „Prin reprezentarea Hallmark Channel atât în vânzarile de publicitate, cât si în conceperea si implementarea strategiilor de marketing, vom putea sa corelam mult mai bine doua domenii complementare fundamentale care asigura succesul unei statii”, este de parere executivul regiei de vânzari.
„Decizia noastra de a lansa vânzarile de publicitate a venit ca urmare a introducerii feed-ului românesc pe Hallmark Channel”, a afirmat Colin McLeod, Directorul Comercial, Hallmark. ” Pe lânga publicitate, vom asigura un grad mai ridicat de personalizare locala, incluzând difuzarea materialelor de tip promo în limba româna, precum si o grila îmbunatatita pentru publicul românesc”.
Despre grila postului, oficialul Hallmark a mai adaugat: “Am investit mult în grila de toamna-iarna si, cu sprijinul ARBOmedia în activitatile de marketing, ne asteptam la noi cresteri ale audientelor în aceasta perioada.”
Hallmark intra pe o piata estimata de Arbomedia la aproximativ 6,5 - 7 milioane euro în 2006. “Estimam ca statiile internationale vor înregistra un venit cumulat net din publicitate de aproximativ 6.5 - 7 milioane euro în 2006, respectiv circa 3% din totalul pietei TV”, a declarat pentru AdPlayers Mircea Vlad Ionescu (foto) – Marketing & Research Director, Arbomedia.
Ratingul Hallmark în România
Potrivit lui Mircea Vlad Ionescu, pe segmentul de audienta 25-55, femei , în mediul urban, Hallmark are un indice de audienta (rating) mediu de 0,4% în intervalul 07.00 - 26.00 (ora 2.00 AM asa cum este denumita de specialistii media), în timp ce pe toata populatia din mediul urban (ALL Urban), ratingul este de 0,2%.
În Prime Time - pentru Hallmark, segmentul orar cuprins intre 21.00 – 25.00 (1.00 AM), pentr publicul 25-55, femei, din mediul urban, canalul de televiziune are în România un rating de 0,7% respectiv 0,4%, pentru toata populatia din mediul urban.
Cota de piata ( market share) Hallmark în România
Pentru intervalul 7.00 -26.00 executivul de cercetare Arbomedia citeaza pentru segmentul 25-55 ani, femei, din mediul urban o cota de piata de 2.1 % respectiv 1,3% pe toata populatia din mediul urban.
În Prime Time (21,00 - 25.00), Arbomedia sustine din datele TNS - AGB International o cota piata de 2,2 % in targetul principal si respectiv 1,4% în toata populatia din mediul urban.
Vânzarile
Potrivit oficialilor casei conduse de Serban Ciusca, vânzarile canalului vor fi coordonate de catre Serban Manea – TV Sales Director si Liviana Ionescu – TV Senior Sales Manager la Arbomedia.
Executivii casei de vânzari nu au deconspirat costurile pe audienta dar au precizat, pentru AdPlayers, ca tarifele Hallmark vor fi în acord cu pozitia ocupata de canalul Hallmark pe segmentul statiilor de filme. Targetul de vânzare este reprezentat de tinta principala a canalului de televiziune– publicul feminin, cu vârsta cuprinsa între 25-55 ani, din mediul urban.
Ca obiective de business pâna la sfârsitul anului si pentru anul urmator, Arbomedia si-a propus, sustin oficialii casei de vânzari, realizarea unui volum de încasari din publicitate care sa reflecte performantele de audienta ale canalului Hallmark.
.