Graffiti BBDO are un nou sef
Luni, 28 August 2006

Graffiti BBDO are un nou sef

(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Catalina Cernica (foto) este noul Managing Director Graffiti BBDO, anunta oficialii agentiei de publicitate. Ea a fost promovata în pozitia de Managing Director al agentiei dupa ce a ocupat pozitia de Client Service Director, si a trecut prin 9 ani de “briefuri” în “prima agentie de publicitate”.

Dan Moraru - "va lucra în continuare strâns cu echipa agentiei"

Oficialii grupului de comunicare spun ca Dan Moraru (CEO BBDO Group Romania si cel care ocupa si pozitia de Managing Director Graffiti BBDO România n.r.) va lucra în continuare strâns cu echipa agentiei de publicitate Graffiti BBDO si va sustine dezvoltarea celorlalte discipline de comunicare ale agentiei.

Catalina Cernica s-a alaturat echipei de Client Service în 1997, pe care a si coordonat-o în ultimii doi ani din pozitia de Client Service Director. Agentia spune ca noul lider al echipei, este un “produs 100% Graffiti BBDO”, unul dintre cele mai bune exemple ale viziunii BBDO de a creste si sustine membrii de valoare ai echipei.

“Atragerea celor mai bune talente de pe piata”

Potrivit agentiei, Graffiti BBDO trece în prezent printr-un amplu proces de consolidare a resurselor si atragerea celor mai bune talente de pe piata, în linie cu obiectivul de a livra partenerilor sai solutii creative cu impact la nivelul performantelor de business ale brandurilor aflate în portofoliul agentiei de publicitate.

Reprezentantii agentiei spun ca echipelor de seniori din principalele departamente (Creatie,  Strategie, Client Service, Productie) li se vor alatura forte proaspete - oameni cu valoare profesionala recunoscuta în industrie si având un potential clar de a dezvolta conturile agentiei.

Cernica a absolvit Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii (FJSC), unde si colaboreazade sapte ani ca profesor asociat (cursul de anul II Managementul Publicitatii), precum si Academia de Studii Economice, Facultatea de Finante-Banci.

AdPlayersFile Graffiti BBDO 2006

Graffiti BBDO este, conform companiei, prima agentie de publicitate din România, înfiintata în 1991. Agentia are în prezent o echipa de aproape 100 de persoane.

Afiliata din 1992 la reteaua BBDO, Graffiti BBDO este unul dintre liderii pietei locale de comunicare, afirma reprezentantii agentiei. Printre serviciile si competentele principale ale agentiei se numara serviciile integrate de strategie de brand si comunicare - cercetare si strategie de comunicare, brand planning, creatie, productie publicitara, servicii integrate de PR (prin divizia PLEON Graffiti).

Potrivit AdPlayersFile, printre clientii agentiei de publicitate se numara Automobile Dacia (ATL, BTL, PR), Banca Romaneasca, British Council, Clubul Roman de Presa, Ericsson Telecommunications (PR), Goodyear Dunlop, Initiativa Europeana a Mediului de Afaceri (proiecte PR), Master Foods (ATL), Henkel Romania (PR), PepsiCo International (ATL, BTL, PR), real,- hypermarket Romania, Renault Nissan Romania (PR), Romania Libera (ATL), Scandia Romana (ATL, BTL, PR), Star Foods (ATL), Tuborg Romania (Tuborg, Holsten, Guinness - ATL), UltraPRO Computers (ATL, BTL), Wrigley (ATL, BTL, PR)

Agentia, precizeaza reprezentantii de relatii publice ai companiei, a fost în mod constant premiata atât la festivaluri de crea'ie - Epica, New York Festivals, Ad’Or – cât si la competitii ale eficientei – EFFIE Awards Romania.


PUBLICITATE: