(AdPlayers.ro , Irina Toma )
Dupa o toamna agitata, GAV|Scholz&Friends Bucuresti spune ca se bucura de o recolta bogata. Doua marci germane, Brita si Mercedes-Benz, si o marca austriaca, Raiffeisen Leasing, au apelat la creativii din Bucuresti pentru a se promova pe piata româneasca.
BritaBrita, unul din liderii mondiali în domeniul solutiilor de filtrare a apei, potrivit agentiei de publicitate, si-a facut intrarea în România cu ajutorul celor de la GAV| Scholz&Friends. Jobul a fost de adaptare a unui spot TV si reprezinta un prim pas al strategiei de dezvoltare, ce are ca scop oferirea consumatorului a unei “surse de apa cristalina”.
Campania tv implica derularea spotului pe trei canale: Realitatea tv, Antena 3 si TVR2, fiind o reluare a campaniei din august – septembrie 2006.
Raiffeisen Leasing: “Leasing placut!”
Agentia continua si campania de imagine pentru Raiffeisen Leasing, intitulata “Leasing placut!”. Potrivit autorilor, conceptul creativ se foloseste de vizualuri care “îndulcesc” imaginea rigida a institutiilor financiar-bancare: o acadea având un creion pe post de bat, un cornet cu înghetata realizat dintr-o factura, un mouse pe bat.
Ideea care a stat la baza campaniei, sustine agentia, o constituie atitudinea diferita a celor ce lucreaza la Raiffeisen Leasing, dealtfel unul din putinele lucruri ce poate deosebi o institutie financiara de alta.
“Având deja reteta unui USP, “Leasing placut!”, nu ne-a ramas decât sa o îmbunatatim si sa le aratam potentialilor clienti ca, desi ofera aceleasi servicii ca oricare alta companie de gen, Raiffeisen Leasing are oameni ce nu sunt condusi de “canoanele” din domeniu”, afirma Lucian Georgescu, Managing Partner si fondator al GAV | Scholz&Friends.
Noul Sprinter, Mercedes-Benz: “Încape orice. Nu încape îndoiala.”
GAV | Scholz&Friends a fost solicitata si la lansarea noului Sprinter, pentru a realiza campania de comunicare si imagine. “Când lucrezi pentru nemti, e clar ca trebuie sa le oferi rezultate nemtesti”, sustine Lucian Georgescu. “Nu merge cu jumatati de masura. Ne bucuram sa avem în portofoliu asemenea marci de prestigiu, dar mai ales ca ne-am ridicat la înaltimea asteptarilor”.
„Recunoasterea muncii noastre a venit din partea clientilor însisi: oficial, cum s-a întâmplat în cazul Mercedes-Benz, sau prin rezultatele pozitive obtinute în celelalte doua cazuri”, spune executivul agentiei.
În România, potrivit reprezentantilor GAV | Scholz & Friends , s-a mers pe o combinatie între campania internationala de lansare realizata de colegii de la Scholz & Friends Berlin si creatia biroului de la Bucuresti, având ca element comun spatiul mare pe care îl ofera noul Sprinter.
“Încape orice”, spune agentia, chiar si un mamut sau Sfinxul din Bucegi, singurul lucru de care pot fi siguri viitorii clienti fiind acela ca “Nu încape îndoiala”. Adaptarile internationale sunt: “Mamooth”, “Portar” si “Basket”, iar “Sfinxul” este creatie GAV Scholz&Friends Bucuresti.
“În definitiv, e un Mercedes-Benz si nimic nu îi poate sta în cale. Tocmai de aceea ne-am permis sa ne gândim ca pâna si Sfinxul ar putea fi transportat în noul Sprinter, daca ar fi nevoie. Fara îndoiala ca singura limita e imaginatia si nu Sprinter-ul”, mai spune Lucian Georgescu.
AdPlayersFile GAV|Scholz&Friends Bucuresti.
gav|balkanski fost fondat în 2003 de Lucian Georgescu, initial ca un atelier de marketing cultural, pentru ca în 2005 sa se afilieze retelei Scholz & Friends, sub denumirea GAV|Scholz&Friends Bucuresti.
GAV Scholz&Friends Bucuresti are printre clienti AbPlus/CAMEX, ARC România (ONG), Brita, Lindab, Mercedes, Ministerul Culturii si Cultelor / Sibiu - Capitala Culturala Europeana 2007, Raiffeisen Leasing, Unilever si Unity.
Scholz&Friends este singura retea owner-managed din Europa, avându-si originile în Germania si sedii la Berlin si Hamburg, fiind prezenta în 19 tari situate de-a lungul continentului. În prezent, portofoliul international Scholz&Friends include clienti cum sunt Masterfoods, Ideal Standard Europe, Siemens - Bosch, Tchibo, Imperial Tobacco, grupul Carlsberg-Holsten, Nike, DaimlerChrysler si AOL.
. .AdFile
Advertiser: Brita
Agentie: GAV|Scholz&Friends Bucuresti
Media
Campania tv implica derularea spotului pe trei canale: Realitatea tv, Antena 3 si TVR2, fiind o reluare a campaniei din august – septembrie 2006.
AdFile
Titlu: Leasing Placut
Advertiser: Raiffeisen Leasing
Laura Ionescu (Marketing Manager),
Mihaela Mateescu (Director General)
Lorena Cotar (Marketing & PR)
Agentie: GAV|Scholz&Friends Bucuresti
Marius Rosu (Creative Director)
Victor Oancea (Fotografie)
Media
Campania este în derulare în presa (ProMotor, Top Gear, The Investor, Tranzit, Ziarul Financiar, Academia Catavencu, Capital, Piata Financiara si Cargo) si pe filiera outdoor.
AdFile
Titlu: “Mamooth”, “Portar” si “Basket”/ Scholz&Friends Berlin
“Sfinxul” / GAV Scholz&Friends Bucuresti.
Advertiser: AUTO ROM
Brand: Sprinter, Mercedes-Benz
Ioana Taflan (Director Marketing/ Comunicare)
Gabriel Craciun (Marketing/ Comunicare)
Agentie: GAV|Scholz & Friends
Marius Rosu (Creative Director),
Catalin Spoiala (Copywriter)
Viorel Frangulea (Fotografie).
Media: print, outdoor, TV, direct mailing si web