( AdPlayers.ro ) Epa a adus un intreg showroom de mobilier pentru .. Bucuresti intr-un eveniment organizat de GMP la Clubul Diplomatilor. Agentia de publicitate se ocupa atatde conturile de PR si BTL cat si de cel ATL.
"Sa lucrezi cu liderul de piata in outdoor e o provocare pt noi ca agentie; pe toate planurile; PR, BTL dar si ATL.Just watch...!." a declarat pentru Adplayers si Adplayers.ro Felix Tataru, General Manager la GMP.
Cu o experienta semnificativa in tari ale Europei Centrale, holdingul intra pe piata cu produse noi de mobilier urban, ca alternativa moderna si functionala la formele de outdoor prezente in acest moment in Romania, spun reprezentantii companiei. Epa! Holding detine 60% din piata de publicitate outdoor din Romania.
Expozitia ,,Proiecte de scenografie urbana’’, desfasurata la Clubul Diplomatilor la sfarsitul saptamanii trecute a adus in fata celor prezenti produse care „mobileaza astazi orase din Europa Centrala. Desi nu stim cat de repede vor ajunge si in Romania, piese de mobilier urban care pot fi intalnite la Viena la tot pasul ar putea fi intalnite curand si la Bucuresti.
„Suntem incantati ca un mare investitor ca Epa este prezent si la noi“ a declarat in exclusivitate pentru AdPlayers si AdPlayers.ro, Ludovic Orban de la Primaria Capitalei
Aceste se integreazain decorul citadin raspunzand si unor nevoi ale comunitatii: adapost calatori, cosuri de gunoi, cabine telefonice directionale. Ca si in celelalte orase europene, toate obiectele de mobilier epa! au un design elegant, pun in valoare zona in care sunt amplasate si ofera posibilitatea afisarii unor mesaje de interes public (culturale, comumintare) optimizand accesul populatiei la informatie.
In cadrul expozitiei, epa! a anuntat ca doreste sa vina in intampinarea autoritatilor locale, a companiilor publice sau private implicate in serviciile comunitare, pentru a gasi cele mai bune rezolvari la una dintre problemele importante ale Bucurestiului: publicitatea outdoor dezordonata si agresiva care strica echilibrul arhitectural al orasului.
,,Am invatat de-a lungul timpului, ca o buna parte din succesul pe care l-am avut pe alte piete, s-a construit pe comunicare si colaborare. Colaborare cu autoritatile locale, cu companiile publice sau private implicate in serviciile comunitare (transport si iluminat public, telecomuncatii, institutii de cultura, etc. „ a declarat Dr. Heinrich Schustser, CEO Epa! Holding.
Executivul a mai spus ca astfel de parteneriate au functionat cu succes in Bulgaria, Croatia, Macedonia, Polonia, Slovacia, Serbia, Slovenia, Cehia si Ungaria. „Acum suntem in Romania si va propunem acelasi lucru: parteneriate benefice pentru orase si locuitorii lor“afirma Shuster. epa! , spune el, doreste sa isi asume responsabilitatea pentru rezolvarea unora dintre problemele Bucurestiului. „Vrem sa punem la dispozitia Bucurestiului inovatii tehnice si servicii de calitate. Dorim sa investim sume importante in Romania si produsele pe care le vedeti in aceasta seara aici reprezinta doar o parte din ceea ce putem pune la dispozitia Bucurestiului si a altor orase’’
Cu sediul principal la Viena, epa! Holding este o companie a carei activitate este orientata catre pietele central europene atat ca si concept cat si ca dezvoltare. In Austria grupul epa! detine o cota de 40% din piata de outdoor si ocupa pozitia de lider in acest domeniu.
Grupul detine un portofoliu extins de produse de calitate care cuprinde toate formele oficiale de publicitate outdoor, precum si inovatii de produs. Epa! are filiale in Bulgaria, Croatia, Macedonia, Polonia, Slovacia, Serbia, Slovenia, Cehia si Ungaria, si, incepand cu acest an si in Romania, prin preluarea companiilor Euromedia si Beta Cons.
( Iulian Toma )