Diana Graepel si Liviu Druga la Jobbing
Joi, 06 Aprilie 2006

Diana Graepel si Liviu Druga la Jobbing( AdPlayers.ro ) Emisiunea Jobbing este proaspata achizitie din grila de primavara a TVR1, care, sub deviza “cauta jobul perfect la tine in tara si-l vei gasi! potrivit producatorilor sai, propune din aprilie o noua atitudine tinerilor din Romania tot mai des aflati in cautarea unui loc de munca.

Gazda emisiunii si cea care a creat conceptul Jobbing "Imposibil nu exista... in cautarea job-ului perfect", este Diana Graepel (foto), sefa agentiei de evenimente Funky Business.

Alaturi de Diana Graepel, „alearga" in stil Jobbing Liviu Druga, producator si regizor Jobbing, cel care a supervizat din spatele camerei de filmat si emisiunea „Marca inregistrata" (Pro TV cu Andi Moisescu, TVR 1 cu Mihai Dobrovolschi), fost realizator al emisiunii "Bulevardul Publicitatii" (City FM), fost redactor-sef IMAGOO, la care se mai adauga si “ani buni de creativ in publicitate” dupa cum declara Druga.  

Cursa Jobbing in cautarea jobului perfect ia startul pe micile ecrane incepand de astazi, 6 aprilie. Aflata la primul sezon conform reprezentantilor sai, emisiunea Jobbing, o productie Glamstudio pentru TVR1, este un program saptamanal de infotainment adresat tinerilor. 

Diana Graepel este la prima experienta de prezentatoare de televiziune, chiar daca are semnatura pusa pe diverse concepte de emisiuni TV precum „Povesti de alinat copiii" (Antena 1), „In pat cu... Love Plus" (Pro TV). 

Dupa cum afirma oficialii emisiunii, in fiecare joi de la 18:30, Jobbing prezinta profesii din topul celor mai cautate pe piata, profesii noi, care au  aparut in peisajul romanesc dupa '89. Pentru ca se adreseaza mai ales unui public tanar, care este la inceput de drum  si are nevoie de directii, Jobbing incearca sa ofere aceasta informatie intr-o forma cat mai accesibila. Elementul principal in jurul caruia este construit intreg formatul de 26 minute al emisiunii, sunt invitatii Jobbing. Fiecare job va avea un reprezentant  in emisiune, profesionisti apropiati ca varsta de publicul target, care au cunoscut succesul in domeniul in care lucreaza. 

Promotorii Jobbing sustin ca emisiunea porneste de la conceptul de job hunting: intr-o jungla urbana plina de provocari profesionale, tinerii care alearga dupa jobul perfect au nevoie de repere. Jobbing se vrea a fi un manual de instructiuni, un ghid profesional pentru tanarul de astazi, fie el liceean, student sau proaspat angajat. 

Diana Graepel spune ca  „Jobbing isi propune sa-i inspire pe tinerii din Romania sa treaca de  obstacole pentru a-si urma vocatia”.

“Cred ca la noi in tara, in mod special, este necesara o emisiune de gen - sunt foarte multi tineri talentati care, din diverse motive, nu par suficient de increzatori in propriile forte” este de parere Graepel. “Emisiunea ar trebui sa contribuie la schimbarea acestor atitudini mult prea des intalnite. Scopul pentru care s-a nascut emisiunea Jobbing este ca vrem sa le spunem tinerilor din Romania sa profite de oportunitatile pe care le pot gasi chiar aici, in tara lor".

(Iulian Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: