(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Detinatoarea brand-urilor Wu Xing, unul dintre cele mai cunoscute brand-uri de mâncare chinezeasca, dar si a restaurantelor cu specific românesc si italian, Hai la masa si Bumerang Pizza, compania CSC Exim 92 spune ca estimeaza în acest an o crestere de 40% a cifrei de afaceri, fata de anul trecut, a declarat Bogdan Nica (foto), Director General al companiei.
Oficialul a spus ca CSC Exim a înregistrat 28 miliarde de lei vechi (2,8 milioane RON), ceea ce înseamna aproximativ 800.000 EUR (estimare AdPlayers). Dupa cresterea estimata de Nica, CSC ar putea ajunge la aproximativ 4 milioane RON (aproximativ 1,1 milioane EUR, estimare AdPlayers).
70% din mâncarea chinezeasca livrata la domiciliu
Bogdan Nica spune ca în baza de date a companiei se afla în jur de 100.000 de clienti iar numarul acestora creste în medie cu 30 de alti noi clienti, pe zi. Întrebat daca baza de date reprezinta si un centru de profit din publicitate, Bogdan Nica a afirmat pentru AdPlayers ca deocamdata, cu exceptia autopromovarii, din cauza unor reglementari legislative baza de date nu a fost înca exploatata si pentru promovarea unor servicii sau produse ale altor companii.
Nica a declarat ca Wu Xing detine 70% din piata de preparare si livrare de mâncare chinezeasca iar pe celelalte specialitati mai noi de mâncare livrata la domiciliu estimeaza ca ar putea detine o cota de aproximativ 30%.
“Telul nostru a fost de la bun început sa mergem cu produsele noastre acolo unde a fost nevoie de noi”, a mai declarat Sabin Cernea (foto), Presedintele companiei CSC Exim 92. El a adaugat ca firma a înteles cât de important este sa satisfaca gusturile culinare ale clientilor.
Mâncare cu livrare exclusiv la domiciliu
CSC spune ca WuXing este cel mai cunoscut restaurant cu mâncare chinezeasca cu livrare exclusiv la domiciliu, Hai la Masa a aparut pe piata româneasca în anul 2002 si este un restaurant cu specific românesc, iar Bumerang Pizza este brandul de mâncare cu specific italian. În cei peste sapte ani de activitate compania sustine ca a reusit sa se impuna pe piata locala si sa devina liderul indiscutabil al restaurantelor cu livrare exclusiv la domiciliu.
Printre clientii companiei cu livrare exclusiv la domiciliu se numara angajati ai bancilor, ai ambasadelor, institutiilor de presa, televiziuni si radiouri, care primesc în fiecare zi mâncarea calda, pregatita chiar în momentul comenzii, iar executivii companiei spun ca numarul comenzilor s-a dublat în ultimii doi ani.
De la mâncare si livrare, cu 8 angajati si o masina
Compania si-a început activitatea cu un singur centru de productie, în Calea Grivitei, livrând mâncare chinezeasca. La scurt timp afacerea a luat amploare prin diversificarea gamei de produse si marirea capacitatii de productie, compania lansând 2 noi brand-uri: Hai la Masa – mâncare traditionala româneasca si Bumerang Pizza.
La început, societatea avea un numar de 8 angajati ajungând în prezent la peste 90 de persoane. De la o singura masina, parcul auto numara în prezent 25 de automobile cu care se efectueaza în mod rapid livrarea produselor în toata capitala.
Compania si-a extins în aceasta toamna activitatea investind într-o noua unitate de productie si livrare. Investitia în noul centru amplasat în zona Sebastian se ridica la aproximativ 600.000 euro, forta de munca însemnând, spune compania, mai bine de 40 oameni.
Pe lânga oficialii companiei, la evenimentul în care a fost anuntata investitia a mai fost prezent Xu Jian - Ambasadorul Republicii Populare Chineze în România .