( AdPlayers.ro ) DDB Bucuresti a “asigurat” cea mai recenta campanie pentru Medisystem de la Interamerican.
Derulata prin agentia OMD Romania, campania “standarde europene” pentru lansarea primului sistem privat de asigurari de sanatate din Romania a inceput pe 8 iulie si are in componenta un spot TV si o serie de machete.
Derulata sub sloganul “planuri de sanatate la standarde europene”, aceasta vizeaza toti oamenii care asteptau o alternativa la sistemul de asigurari de sanatate de stat, dupa cum precizeaza reprezentantii agentiei.
Cu o tinta formata din barbati si femei cu educatie medie si inalta, sistemul privat de asigurari Medisystem se adreseaza persoanelor cu venituri medii, inalte si peste inalte si care, prin calatorii sau legaturi de afaceri, cunosc importanta acestui tip de asigurari in tarile din Europa de Vest. Oamenii din targetul sistemului de asigurari de la Interamerican “muncesc mult, sunt constienti de pozitia lor sociala si profesionala si de contributia lor la progresul intregii societati, asa incat isi doresc servicii de foarte buna calitate, pentru care sunt dispusi sa plateasca”, au mai declarat reprezentantii agentiei DDB Bucuresti.
Comparatia cu Europa este principala tema de discutie a acestui tip de consumator, cand vine vorba despre nivelul serviciilor din Romania. Potrivit agentiei, aceasta comparatie a stat si la baza strategiei de comunicare, ce anunta lansarea in Romania a standardelor europene de asigurari Medisystem.
Marius Negrea, directorul de creatie de la DDB Bucuresti sustine ca ideea creativa s-a nascut din aceasta strategie. Potrivit creativului agentiei, Medisystem vine sa aduca” Europa in Romania, prin cateva dintre cele mai cunoscute simboluri ale ei (Turnul Eiffel, Poarta Brandenburg, Big Ben), care ... rasar peste noapte in zone centrale ale Bucurestiului. “Noua topografie” a orasului este prezentata intr-un spot TV (difuzat si in cinematografe) si intr-o serie de ad-uri de presa.
Pe langa executiile ATL, un rol important in campanie l-au jucat si alte doua evenimente organizate pentru lansarea sistemului de asigurari de sanatate: festivitatea de inaugurare a Spitatului Euroclinic (parte a Medisystem) si seara de gala gazduita de Ateneul Roman – lansarea oficiala a Medisystem.
Campania Medisystem “Standarde europene” a avut servicii asigurate de o echipa formata din Andreea Hreapca, Marketing Manager din Partea Interamerican si Valentin Golban Account Director DDB Bucuresti, Marius Negrea - Creative Director, Andrei Carcu, Teodor Droscaru - Art Directori si Marian Enache – Copywriter. OMD Romania a “asigurat” media prin Oana Stoenescu.
Regizat de Viorel Mihalcea, spotul a fost realizat impreuna cu sprijinul casei de productie A/V: Trilogy Film.