Cristian Kit Paul (Brandient) jurizeaza la IDENTITY: BEST OF THE BEST 2007
Vineri, 26 Ianuarie 2007
Cristian Kit Paul (Brandient) jurizeaza la IDENTITY: BEST OF THE BEST 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Cristian "Kit" Paul (foto), co-fondator si Director de Creatie al Brandient a fost ales sa faca parte din juriul IDENTITY: Best Of The Best 2007. Concursul international are drept scop premierea celor mai bune logo-uri, identitati de corporatie si de produs, platforme de brand si trademark-uri din lume si este organizat la Moscova.

"Am fost mai mult decât onorat sa primesc invitatia de a face parte din juriul IDENTITY: BEST OF THE BEST 2007”, a spus Cristian "Kit" Paul (foto), co-fondator si Director de Creatie Brandient. „Din acest juriu fac parte câtiva dintre cei la care eu ma raportez ca modele de urmat în profesie si în viata”, a motivat directorul de creatie.

Cristian "Kit" Paul a fost invitat sa jurizeze în concurs alaturi de nume de referinta ale industriei de design si branding international cum sunt Tony Speath (identityworks.com, SUA), Ken Cato (Cato Purnell Partners, Australia), David Carson (David Carson Design, SUA), Emma Booty (Landor Associates, Marea Britanie), Prof. Erik Spiekermann (MetaDesign, FontShop, United Designers Network - Germania), Minato Ishikawa (Minato Ishikawa Associates Inc, Japonia), Ruth Klotzel (Estudio Infinito, ICOGRADA, Brazilia), Ivan Chermayeff (Chermayeff & Geismar, SUA) si Alexander Faldin (fallindesign, Rusia).

“Faptul ca Brandient a fost cea mai premiata companie la editia 2006 cred ca a contribuit la aceasta decizie”, este de parere executivul Brandient. “Invit orice companie româneasca de design sa participe la acest concurs. Acest lucru va face bine nu numai designului romanesc, dar si direct brandingului de tara",  a adaugat Cristian Paul.

Creatiile Brandient au fost premiate la importante competitii internationale de design de identitate. Potrivit oficalilor Brandient, concursul Rebrand 2005 a premiat 3 proiecte realizate de Brandient între cele mai bune 100 de rebrandinguri din lume. Editia precedenta Identity: Best of the Best 2006 a premiat si mentionat 13 creatii Brandient, iar EULDA (European Logo Design Annual) 2006 a acordat un Best of Nation si alte 4 premii identitatilor semnate de Brandient.

Temenul limita de înscriere a lucrarilor la IDENTITY: BEST OF THE BEST 2007 (http://www.artgraphics.ru/best_eng.html) este 31 ianuarie, ceremonia de premiere urmând sa aiba loc pe 23 Martie.

AdPlayersFile Brandient

Dedicata consultantei în strategie si design de brand, compania Brandient (www.brandient.com) s-a asociat recent cu agentia globala de branding Enterprise IG, parte a grupului WPP.

Proiectele de notorietate ale Brandient includ rebrandingul lantului de retail Domo, al companiei Astral, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al companiilor Novensys, Smartree, Albalact, Fabryo, brand engagement pentru Orange Romania si Volvo Trucks, precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Domenia, Tuca si Asociatii, Estima, Qualians, Zuzu, Metropotam. Brandient a elaborat pentru BusinessWeek primul Top al celor mai valoroase 50 de branduri locale.


PUBLICITATE: