( AdPlayers.ro ) Agentia Prospero a pus in scena pentru a cincea oara Gala Premiilor Clubului Roman de Presa. Evenimentul a fost gazduit in vineri, 17 martie de catre Sala Auditorium a Muzeului National de Arta al Romaniei. Si a fost a fost transmis in direct pe postul TVR 1.
Potrivit agentiei, la sugestia Clubului Roman de Presa, conceptul evenimentului a ilustrat rolul cainelui de paza al democratiei pe care presa si-l asuma zi de zi.
Premiile Clubului Roman de Presa au fost in acest an mai ravnite ca oricand, spun oficialii agentiei. La aceasta a saptea editie inscrierile au fost peste asteptari, inregistrandu-se un nou record. Din aproape 300 de jurnalisti inscrisi, 19 dintre cei mai credinciosi „caini de paza” ai democratiei au plecat acasa vineri seara cu premiile mult ravnite.
Dupa cum sustin reprezentantii Prospero, la eveniment au participat peste 400 de persoane, reprezentanti ai breslei jurnalistilor, ai institutiilor financiar-bancare, ai misiunilor diplomatice acreditate la Bucuresti, precum si ai unor importante institutii si autoritati publice, personalitati ale lumii culturale si politice. Intr-un discurs ce a incheiat evenimentul Presedintele Romaniei, Traian Basescu, a felicitat toti nominalizatii.
Condusa de Alexandru Calinescu – General Manager, Prospero, agentia a fost infiintata in 1999 si are o echipa formata din 36 de angajati. Oficialii agentiei au precizat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro ca Prospero a incheiat 2005 cu o cifra de afaceri de 3.100.000 Euro.Portofoliul agentiei de publicitate cuprinde toate serviciile (full service) de comunicare. Printre ele se numara atat serviicii de comunicare in media (“above the line” ATL) - dezvoltare strategie brand si campanii integrate de comunicare; servicii supervizare si productie audio-video, servicii si productie media ), cat si cele BTL (nonmedia) - promotii de vanzari, sampling, marketing direct, productie standuri si organizare targuri si expozitii, festivaluri de muzica, corporate events. La acestea se adauga servicii de Trade Marketing - dezvoltare proiecte in-store de vizibilitate si noi oportunitati de crestere a vinzarilor, servicii de creatie, promotie si productie de POSM , servicii pentru targuri si expozitii, dezvoltare si productie standuri expozitionale.
Printre clientii reprezentativi Prospero se numara CARLSBERG ( ATL, BTL, Trade Marketing), GENERALI (ATL, servicii media), EUROPHARM (ATL, BTL, Servicii media), GPS & More (ATL, BTL, PR, Servicii media), HOLSTEN (BTL, Trade Marketing), DHL Romania (BTL si creatie grafica), CONNEX VODAFONE (BTL), ELITE Romania (BTL, Trade Marketing), TUBORG (BTL si creatie grafica), RENAULT-NISSAN (BTL si creatie grafica), DACIA (BTL), PEPSI (BTL), WRIGLEY’s (BTL), WHISKAS si PEDIGREE (BTL), SKOL (Trade Marketing), SCANDIA (Trade Marketing).
Conform agentiei, printre clientii castigati anul trecut se numara DHL; CONNEX VODAFONE; GENERALI; EUROPHARM; ELITE ROMANIA;
(Iulian Toma info@adplayers.ro )
. . .