( AdPlayers.ro, Irina Toma, Irina.toma@adplayers.ro )
Brandstalk Advertising a initiat prima campanie media de amploare pentru Baumix, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata produselor pentru finisaje in constructii, potrivit agentiei de publicitate. Campania demareaza odata cu inceputul Campionatului Mondial de Fotbal si cuprinde atat un spot TV difuzat in timpul meciurilor din campionat si al emisiunilor conexe, cat si insertii in presa centrala de profil.
Cu o prezenta activa pe piata dupa cum sustine agentia, Baumix ofera sisteme complete de produse in constructii: adezivi, gleturi, chituri, produse speciale.
Roxana Popescu Memetea, General Manager Brandstalk Advertising spune ca „ideea unei campanii special gandite pe gustul telespectatorilor microbisti, si implicit a unui target preponderent masculin, a venit ca o solutie optima si a fost implementata cu succes”
„Un brand familiar pentru meserias”
“Am conceput aceasta abordare strategica tinand cont de etapa de dezvoltare in care se afla brandul Baumix, singurul din categoria sa care a cunoscut anul trecut o crestere accentuata”, mai sustine sefa Branstalk Advertising. „ Obiectivul agreat impreuna cu clientul a fost acela ca Baumix sa devina un brand familiar pentru meserias, factorul cheie de decizie in procesul de achizitie.”
Spotul TV, afirma reprezentantii agentiei de publicitate, se construieste in mod unitar ca o paralela intre discursul de incurajare pe care un antrenor de fotbal il tine jucatorilor in timpul pauzei, inainte de a intrarea pe teren, si speech-ul cu care un meserias adevarat isi impulsioneaza baietii din echipa pentru realizarea unei lucrari de calitate.
Liantul celor doua ipostaze, precizeaza creativii agentiei, este importanta pe care o echipa de profesionisti adevarati, o are pentru obtinerea unei victorii, fie ea pe terenul de fotbal sau pe terenul de constructii. Sloganul Baumix –“ Pentru profesionisti”, subliniaza autorii campaniei, vine sa intareasca aceasta idee, accentuand totodata standardele superioare de calitate ale produselor.
Autorii
Echipa implicata in dezvoltarea campaniei a fost alcatuita din: Ana Negoita (Copywriter), Andras Bitay (Art Director), Ioana Paraschiv (Art Director) si Olivia Georgescu (Account Manager) din partea Brandstalk si Claudia Russu (Director marketing), Augustin Russu (Director general) si Razvan Bobe (Director tehnic) din partea Baumix. Campania media este desfasurata prin agentia MediaInvestment: Camelia Martin (Media Effectivness Manager) si Mirela Nicula (Media Director).
.
.