( AdPlayers.ro ) Dupa campania pentru creditul imobiliar, Bancpost a incredintat agentiei de publicitate Scala JWT si campania pentru noul cont de economii. Noul produs de la Bancpost nu are limita minima sau maxima a depunerilor ulterioare si nici nu impune termene prestabilite, afirma oficialii agentiei.
"Contul de economii este foarte flexibil si ajuta oamenii sa faca economii”spun creativii Scala JWT. “ Asta ne-a condus la reprezentarea vizuala a produsului sub forma unei pusculite vii". Reclama TV in care “pusculita” , in ultima instanta un porc viu care intervine in discutia intre client si personalul bancii, a avut feed-back intens. Reprezentatii agentiei spun ca Bancpost si Scala JWT au primit felicitari scrise si prin telefon.
Agentia de publicitate Scala JWT a executat pentru campanie un spot TV si machete de presa, campanie online si materiale informative. Spotul TV este difuzat pe noua canale TV cu executii de 35 si 18 secunde.
Echipa Bancpost care a pus “pusculita” pe picioare a fost formata din Mariana Iosif - Marketing Director Bancpost si Valentin Luminos - Marketing Coordinator Bancpost. Spotul Tv este regizat de Marco Schillaci.
Scala JWT i-a avut ca ofiteri de cont pe Bogdan Gheorghiu - Creative Director si Irina Tomsa – Senior Copywriter, Vilma Ignat – Client Service Director, Gabriela Marcu – Account Director, Ilinca Dumitrescu – Audio-Video Production Director si Adela Smeu – Media Manager.
Casa de productie care a organizat intreg proiectul in mai putin de 10 zile, dupa cum sustine agentia, a fost Saga Film.
Coloana sonora a spotului este hit-ul “Haffannah”, de African Simon.
Agentia de publicitate Scala JWT a fost infiintata in 1996 si face parte din reteaua internationala JWT.
( Irina Toma )