Audientele TV vor fi furnizate din 2008 de GFK Romānia
Luni, 08 Ianuarie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Lucia Romaniuc, Presedintele ARMA a anuntat ca licitatia pentru furnizarea de date  de audienta TV īn perioada 2008 – 2011 a  fost  cāstigata de compania GFK Romania.

Anuntul a fost facut īntr-o conferinta de presa organizata la sediul CNA, astazi, 8 ianuarie 2007, special cu ocazia desemnarii cāstigatorului licitatiei privind furnizorul de date de audienta TV pentru perioada 2008 – 2011.

La licitatie au participat 3 competitori : TNS-AGB International, actualul furnizor de date de audienta, Mediaresearch din Republica Ceha si GFK- Romania.

ARMA

Asociatia Romāna pentru Masurarea Audientelor (ARMA) este contractorul Serviciului National pentru Masurarea Audientelor TV (S.N.M.A.TV) si titulara drepturilor de proprietate intelectuala cu privire la datele obtinute din S.N.M.A.TV. Asociatia monitorizeaza modul īn care S.N.M.A.TV este furnizat astfel īncāt membrii sai si piata de publicitate sa obtina date valide cu privire la performantele statiilor TV.

Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor (ARMA) a fost īnfiintata īn anul 2001 de catre statiile TV, clientii de publicitate, agentiile de media si publicitate pentru a furniza membrilor sai informatii impartiale, precise si obiective referitoare la audienta mass media din Romānia, caracteristicile si performantele acestora.

Īn anul 2002, ARMA a fost implicata īn redactarea continutului Legii nr. 504/2002 privind audiovizualul īn ceea ce priveste procedura de selectare a furnizorului Serviciului National de Masurare a Audientelor TV (S.N.M.A.TV).

Īn 2003, reprezentanti ai Asociatiei au fost desemnati sa faca parte din Comisia Paritara care a organizat licitatia pentru alegerea furnizorului S.N.M.A.TV, īncepānd cu anul 2004, conform Legii nr. 504/2002 privind audiovizualul. Īncepānd cu anul 2004, S.N.M.A.TV. este furnizat de catre societatea TNS AGB Internartional S.R.L., o companie ce a rezultat din fuziunea locala a TNS cu AGB Nielsen Media Research.

Reprezentantii ARMA au fost desemnati si anul trecut sa faca parte din Comisia Paritara care s-a ocupat de organizarea licitatiei pentru alegerea furnizorului S.N.M.A.TV īncepānd cu anul 2008.

ARMA are trei categorii de membri: statii de televiziune, clienti de publicitate si agentii de publicitate si media.

Media AdPlayersFile

Membrii ARMA: (sursa: site-ul asociatiei)

STATII TV

1. Acasa TV

2. ANTENA 1

3. ANTENA 3

4. AXN MAGYARORSZAG

5. B1 TV

6. DISCOVERY CHANNEL

7. Euforia TV

8. Favorit TV

9. JETIX

10. MINIMAX

11. MTV

12. N24

13. National Geographic Channel

14. National TV

15. OTV

16. Prima TV

17. Pro Cinema

18. Pro TV

19. Realitatea TV

20. Senso TV

21. TV K Lumea

22. TV Romania de Maine

23. TV Sport

24. TVR 1

25. TVR 2

26. TVR Cultural

27. U TV

28. SPORT KLUB

29. HALLMARK CHANNEL

30. TELESPORT

31. ROMANTICA

AGENTII DE MEDIA/PUBLICITATE

1. ARBO MEDIA

2. BV MC CANN ERICKSON

3. CABLE DIRECT

4. CARAT ROMANIA

5. CO. GE. P.

6. FCB BUCHAREST

7. IMAGER THE IMAGE CREATOR

8. INITIATIVE MEDIA

9. INTERNATIONAL MEDIA SHOP

10. MEDIA TODAY

11. MEDIA DIRECTION

12. MEDIA INSIGHT

13. MEDIA INVESTMENT Communication

14. MEDIA LINK COMMUNICATION

15. MEDIA PLANNING GROUP

16. MEDIACOM ROMANIA

17. MEDIA-TIQUE

18. MINDSHARE MEDIA

19. ODYSSEY COMMUNICATION

20. OPTI MEDIA

21. OPTIMUM MEDIA DIRECTION

22. SPLENDID MEDIA

23. STARCOM MEDIA

24. TEAM ADVERTISING

25. TEMPO ADVERTISING

26. VELVET MEDIA

27. ZENITH MEDIA

28. DBV MEDIA HOUSE

29. MEDIA AUDITS

30. BRAND CONNECTION

31. C.L.I.R. MEDIA

CLIENTI DE PUBLICITATE

1. PROCTER & GAMBLE

2. UNILEVER

3. HENKEL

4. VODAFONE

5. NESTLE

6. ELITE

7. DANONE

8. COCA-COLA

9. URSUS BREWERIES

10. COLGATE-PALMOLIVE


PUBLICITATE: