(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Lucia Romaniuc, Presedintele ARMA a anuntat ca licitatia pentru furnizarea de date de audienta TV īn perioada 2008 2011 a fost cāstigata de compania GFK Romania.
Anuntul a fost facut īntr-o conferinta de presa organizata la sediul CNA, astazi, 8 ianuarie 2007, special cu ocazia desemnarii cāstigatorului licitatiei privind furnizorul de date de audienta TV pentru perioada 2008 2011.
La licitatie au participat 3 competitori : TNS-AGB International, actualul furnizor de date de audienta, Mediaresearch din Republica Ceha si GFK- Romania.
ARMA
Asociatia Romāna pentru Masurarea Audientelor (ARMA) este contractorul Serviciului National pentru Masurarea Audientelor TV (S.N.M.A.TV) si titulara drepturilor de proprietate intelectuala cu privire la datele obtinute din S.N.M.A.TV. Asociatia monitorizeaza modul īn care S.N.M.A.TV este furnizat astfel īncāt membrii sai si piata de publicitate sa obtina date valide cu privire la performantele statiilor TV.
Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor (ARMA) a fost īnfiintata īn anul 2001 de catre statiile TV, clientii de publicitate, agentiile de media si publicitate pentru a furniza membrilor sai informatii impartiale, precise si obiective referitoare la audienta mass media din Romānia, caracteristicile si performantele acestora.
Īn anul 2002, ARMA a fost implicata īn redactarea continutului Legii nr. 504/2002 privind audiovizualul īn ceea ce priveste procedura de selectare a furnizorului Serviciului National de Masurare a Audientelor TV (S.N.M.A.TV).
Īn 2003, reprezentanti ai Asociatiei au fost desemnati sa faca parte din Comisia Paritara care a organizat licitatia pentru alegerea furnizorului S.N.M.A.TV, īncepānd cu anul 2004, conform Legii nr. 504/2002 privind audiovizualul. Īncepānd cu anul 2004, S.N.M.A.TV. este furnizat de catre societatea TNS AGB Internartional S.R.L., o companie ce a rezultat din fuziunea locala a TNS cu AGB Nielsen Media Research.
Reprezentantii ARMA au fost desemnati si anul trecut sa faca parte din Comisia Paritara care s-a ocupat de organizarea licitatiei pentru alegerea furnizorului S.N.M.A.TV īncepānd cu anul 2008.
ARMA are trei categorii de membri: statii de televiziune, clienti de publicitate si agentii de publicitate si media.
Media AdPlayersFile
Membrii ARMA: (sursa: site-ul asociatiei)
STATII TV
1. Acasa TV
2. ANTENA 1
3. ANTENA 3
4. AXN MAGYARORSZAG
5. B1 TV
6. DISCOVERY CHANNEL
7. Euforia TV
8. Favorit TV
9. JETIX
10. MINIMAX
11. MTV
12. N24
13. National Geographic Channel
14. National TV
15. OTV
16. Prima TV
17. Pro Cinema
18. Pro TV
19. Realitatea TV
20. Senso TV
21. TV K Lumea
22. TV Romania de Maine
23. TV Sport
24. TVR 1
25. TVR 2
26. TVR Cultural
27. U TV
28. SPORT KLUB
29. HALLMARK CHANNEL
30. TELESPORT
31. ROMANTICA
AGENTII DE MEDIA/PUBLICITATE
1. ARBO MEDIA
2. BV MC CANN ERICKSON
3. CABLE DIRECT
4. CARAT ROMANIA
5. CO. GE. P.
6. FCB BUCHAREST
7. IMAGER THE IMAGE CREATOR
8. INITIATIVE MEDIA
9. INTERNATIONAL MEDIA SHOP
10. MEDIA TODAY
11. MEDIA DIRECTION
12. MEDIA INSIGHT
13. MEDIA INVESTMENT Communication
14. MEDIA LINK COMMUNICATION
15. MEDIA PLANNING GROUP
16. MEDIACOM ROMANIA
17. MEDIA-TIQUE
18. MINDSHARE MEDIA
19. ODYSSEY COMMUNICATION
20. OPTI MEDIA
21. OPTIMUM MEDIA DIRECTION
22. SPLENDID MEDIA
23. STARCOM MEDIA
24. TEAM ADVERTISING
25. TEMPO ADVERTISING
26. VELVET MEDIA
27. ZENITH MEDIA
28. DBV MEDIA HOUSE
29. MEDIA AUDITS
30. BRAND CONNECTION
31. C.L.I.R. MEDIA
CLIENTI DE PUBLICITATE
1. PROCTER & GAMBLE
2. UNILEVER
3. HENKEL
4. VODAFONE
5. NESTLE
6. ELITE
7. DANONE
8. COCA-COLA
9. URSUS BREWERIES
10. COLGATE-PALMOLIVE