Alegeri noi la IAA România
Miercuri, 31 Ianuarie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

International Advertising Association  - IAA Filiala România va alege un nou Comitet Director, se arata într-un comunicat al asociatiei. Evenimentul este programat sa aiba loc în cadrul Adunarii Generale a IAA Filiala România, ce va avea loc în data de 28 Februarie 2007, când se va alege noul Comitet Director al asociatiei.

În prezent, membrii Comitetului Director al IAA sunt: Presedinte – Felix Tataru (GMP), Vice-Presedinte – Alexandra Olaru (Unilever SCE), Secretar – Stefan Iordache (Leo Burnett&Target), Trezorier – Octavian Popescu (Initiative) , Narcis Horhoianu (P&G), Bill Avery (BMG), Robert Zanescu (ZephyrGroup).

Potrivit IAA – Filiala România, noul Comitet Director va fi ales pentru o perioada de 2 ani si va continua proiectele aflate pe agenda curenta a organizatiei, cum ar fi – organizarea primului Summit European al IAA la Bucuresti, lansarea primei scoli de advertising sub egida IAA , aflata în faza finala - precum si sa dezvolte noi proiecte de succes în beneficiul întregii industrii de comunicare din România.

Candidaturile pentru Consiliul director al IAA se vor putea depune pâna în data de 21 Februarie, precizeaza reprezentantii organizatiei, urmând ca pâna la data alegerilor candidatii sa îsi concentreze eforturile asupra detalierii proiectelor pe care le vor dezvolta ca parte a mandatului lor în asociatie.

Alegeri noi la IAA România“Consiliul Director al IAA este o echipa”, a spus Felix Tataru (foto), Presedinte IAA România. „Toate proiectele pe care le-am realizat pâna acum se datoreaza dedicarii si angajamentului unor oameni care au inteles ca eforturile pentru a avea o industrie de marketing si comunicare puternica înseamna nu numai o mare responsabilitate si mult devotament, dar mai ales foarte mult timp personal si implicare investite in proiectele intregii industrii”, adauga presedintele asociatiei.

Bilant IAA România, 2005-2006

În cadrul unei sedinte de ieri, s-au mai alaturat membrilor actuali ai Comitetului Director al IAA  si cei ce au condus asociatia în prima parte a mandatului 2005-2006: Mihai Ghyka – ex-Presedinte IAA si Alexandra Gatej – ex Vice-Presedinte IAA, s-au revazut proiectele asociatiei din ultimii doi ani dar si proiectele demarate deja care vor trebui finalizate de urmatorul Comitet Director IAA.

În cei doi ani de mandat al actualului Consiliu Director, arata oficialii IAA România, s-au facut pasi importanti in consolidarea industriei de publicitate. Membrii IAA au fost implicati activ intr-o serie de proiecte cum ar fi: parteneriatul cu autoritatile guvernamentale si non-guvernamentale în toate probleme de legislatie în domeniul publicitatii, medierea relatiilor cu autoritatile, implicarea în proiectul Branding România, în domeniul educatiei prin parteneriatul cu SNSPA si organizarea de seminarii pentru toti profesionistii din industria de marketing si publicitate.

La acestea se mai adauga editarea cartii „Cum functioneaza publicitatea”, ajutorarea victimelor inundatiilor, obtinerea sediului IAA,  – toate reprezentând, în opinia executivilor IAA, doar o mica parte din programele desfasurate de catre filiala româneasca, în ultima perioada.


PUBLICITATE: