Ad'Or 2005 "inchide casa" in doua zile
Miercuri, 04 Mai 2005

( AdPlayers.ro ) Doar doua zile ne mai despart de data de 6 mai – ultima a inscrierilor in Festivalul de Publicitate Ad'Or 2005, termenul de expunere a publicitatii in media fiind 29 aprilie, cu conditia ca acestea sa nu fi fost inscrise in trecut in festival.

Unul dintre cele mai importante repere in industria de profil din Romania, Ad’Or acopera toate formele de publicitate, de la spoturi TV si radio pana la printuri si direct mailing. Scopul declarat al seriei de evenimente este recunoasterea excelentei si creativitatii in publicitatea romaneasca.

Seminariile sustinute de personalitati din industria publicitatii se vor desfasura intre 24 si 27 mai in paralel cu expozitia celor mai bune lucrari de publicitate ce va avea loc la World Trade Plaza. Aceeasi locatie va fi si gazda pentru Gala Ad’Or, seara decernarii premiilor, eveniment ce va avea loc sambata, 28 mai, incepand cu ora 19:30.

Dupa cum ne informeaza organizatorii, juriul de anul acesta este format din Tony Hertz – Creative Director / Managing Director Hertz - Radio, Steve Hunter – Art Director MAP Manchester, Eda Kauba – Euro RSCG Prague, Ragavendra Bhat – Creative Director McCann Erickson, Barry Brand – Managing Director Brand Creative Consultancy si Jacques Seguela – Executive Vice-President/Chief Creative Officer HAVAS – presedinte onorific al Ad’Or 2005.

Sectiunile in care se pot inscrie campaniile sunt Campania anului, Cel mai bun spot TV, Cel mai bun Ad de presa, Cel mai bun Outdoor (billboard, mesh, innovative media), Cel mai bun spot Radio, Cel mai bun spot TV intr-o categorie, Cel mai bun print intr-o categorie si Colaterale.

Cel mai bun spot TV intr-o categorie  se acorda pentru categoriile autovehicule si accesorii auto, bauturi alcoolice, bauturi nealcoolice, electronice si electrocasnice, produse si servicii financiare, produse alimentare, produse de intretinere casnica, mass media, divertisment, produse cosmetice si farmaceutice, vanzari si distributie, telecomunicatii, social, autopromovare, necontractate.

Pentru Cel mai bun print intr-o categorie vor concura de asemenea lucrari din categoriile autovehicule si accesorii auto, bauturi alcoolice, bauturi nealcoolice, electronice si electrocasnice, produse si servicii financiare, produse alimentare, produse de intretinere casnica, mass media, divertisment, produse cosmetice si farmaceutice, vanzari si distributie, telecomunicatii, social, autopromovare, necontractate

La sectiunea Colaterale se inscriu lucrarille interactive, brosuri si direct mail, postere, inovative media, P.O.P, ambalaje, corporate identity, ilustratie, fotografie, evenimente, sales promotions.

Site-ul festivalului - ador.ro cuprinde si alte detalii privind inscrierea in concurs a lucrarilor.


PUBLICITATE: