ARBOmedia intra în comunicare BtoB
Luni, 16 Octombrie 2006

( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Grupul ARBOmedia lanseaza ARBOvision România. Potrivit companiei, ARBOvision este specializata în servicii de comunicare business-to-business care vor contine atât componente de relatii publice cât si consultanta în domeniul campaniilor clasice de ATL sau BTL.

Totodata, mai spun oficialii, clientii ARBOvision vor beneficia de servicii de research si sustinerea în activitatea de vânzari a proiectelor speciale care ies din sfera activitatilor clasice de vânzari de spatiu publicitar.

ARBOmedia intra în comunicare BtoBCompania va fi condusa de catre Dan Ionescu (foto), Managing Director la ARBOvision, fost Strategy & TV New Business Director al regiei ARBOmedia, din grupul cu acelasi nume.

Dan Ionescu spune ca ”ARBOvision reprezinta o extindere a serviciilor ARBOmedia pe piata locala si a aparut dintr-o necesitate a clientilor. Complexitatea pietei locale ne face sa credem ca un serviciu integrat de marketing destinat în primul rând vehiculelor media este cât se poate de binevenit în acest moment”, a mai adaugat executivul companiei.

Conform reprezentantilor sai, ARBOvision a început deja sa ofere servicii de marketing. Printre clientii sai se numara în acest moment statiile TV: Hallmark, UTV si Jetix si sistemul InSToreTV detinut de Monopoly Media. Compania va functiona ca birou de marketing full service pentru Hallmark si UTV si va gestiona proiecte punctuale pentru Jetix si Monopoly Media.

Susan Vyvial, Director Cross Marketing ARBOvision Germania sustine ca ”ARBOvision constituie elementul de diversificare în cadrul ARBOmedia si se concentreaza pe un model de business menit sa atraga resurse aditionale. În sine, vânzarile sale se orienteaza mai ales spre domeniul marketing-ului direct sau al crossmarketing-ului”, a mai spus Susan Vyvial.


PUBLICITATE: