( AdPlayers.ro ) ADDV Euro RSCG a semnat campania de comunicare pentru Multiplan - nou lansatul program de economisire - creditare de la BRD. Campania de lansare a noului produs bancar se bazeaza, spune agentia, pe un dispozitiv de comunicare integrat care include, alaturi de spotul TV, ad-uri de presa, postere si alte materiale promotionale care se gasesc in toate agentiile BRD. Promovarea Multiplan a inceput pe canalele de televiziune in urma cu doua saptamani (27 septembrie ).
“Teoretic, un produs destul de dificil de explicat. Tocmai de aceea, primul pas a fost acela de a rafina cat mai bine informatia, astfel incat la consumator sa ajunga un mesaj simplu si usor de inteles. Si, nu in ultimul rand, de impact” spune Tana Enedi, Account Director ADDV Euro RSCG. Ea afirma ca “Multiplan este un produs bancar complex, multifatetat, care presupune accesul la un credit pentru nevoi personale sau la un credit imobiliar, in conditii mult mai avantajoase, in continuarea unui program de economisire”.
Campania se adreseaza preponderent tinerilor activi, provocandu-I la finalul spotului la intrebarea “Tu ce planuri ai?”. “Practic, campania este o invitatie la a face planuri, oricat de indraznete, Multiplan facand posibila implinirea acestora. Un mesaj serios, transmis insa cu umor si spontaneitate” afirma oficialii ADDV Euro RSCG.
Referitor la abordarea tinerilor din target, Henri Bellenger, Directorul Departamentului Strategie si Marketing BRD Groupe Societe Generale afirma ca “Programul de economisire-creditare de la BRD le ofera consultanta si mijloacele de care au nevoie pentru a-si pune planurile in aplicare”. El mai cred e ca “ Acest gen de abordare interactiva isi propune atat sa promoveze noul produs BRD, cat si sa-i incurajeze si sa-i ajute pe romani sa fie din ce in ce mai organizati din punct de vedere financiar”
Spotul TV Multiplan de la BRD a fost produs de MultimediaEst si regizat de Sandor Bisztray. Echipa ADDV Euro RSCG care a lucrat la acest proiect este formata din Dorian Pascuci - Creative Director, Mihai Costin - Art Director, Ioana Slaniceanu – Senior Copywriter, Alin Dumitrescu - Producator A/V si Tana Enedi - Account Director.
( Iulian Toma )
INFO AdFile:
Titlu: Planuri
Agentie: ADDV EuroRSCG
Oras: Bucuresti
Advertiser: BRD GROUPE SOCIETE GENERALE
Brand: MULTIPLAN
Produs/categorie: PLAN DE ECONOMISIRE - CREDITARE
Brand Manager: -
Marketing Manager / Director: Henri Bellenger
Nume Campanie: Planuri
Data primei difuzari/aparitii: 27 septembrie 2005
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: Romana
Tipuri media: TV, print, POSM in sucursalele BRD
Durata (TV): 35” + cut 20” + cut 15”
Slogan: “Tu ce planuri ai?”
Account Director: Tana Enedi
Creative Director: Dorian Pascuci
Art Director: Costin Mihai
Copywriter: Ioana Slaniceanu
Regizor: Sandor Bistray
Producator: Dragos Vilcu, Luigi Enciu
Casa productie A/V: MULTIMEDIA EST
Editor Imagine: Andrei Balasoiu
Companie editare Imagine: Multimedia EST
Post Productie A/V: Multimedia EST
Actori (personaje): Ana Ularu, Daniel Stanciu (tatal) si Lucian Postelnicu
Voce: Bogdan Tudor, Mihai Constantin
Muzica: Kemper Studio
Efecte Speciale: Multimedia EST
Agentie Media: Zenith Media