(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Urmând deciziei retelei globale Ogilvy, Ogilvy Group România anunta lansarea OgilvyAction, o noua agentie dedicata serviciilor de brand activation, numite în mod traditional BTL.
OgilvyAction este reteaua globala de servicii de brand activation a Ogilvy Group oferind o expertiza puternica în trade si shopper marketing, comunicare si activare la punctul de vânzare, entertainment & sponsorship marketing. OgilvyAction este prezenta în Romania din 1997 si, pâna în luna ianuarie 2007, a functionat sub numele 141. Agentia 141 va continua sa existe doar în anumite regiuni ale lumii, în principal Asia.
Conform agentiei, în România, OgilvyAction va fi condusa de Cristofor Iosub (foto), Managing Director, care pâna în prezent a asigurat managementul 141. Echipele din actuala agentie 141 vor râmâne neschimbate, dar vor purta marca OgilvyAction. Portofoliul de clienti al agentiei va ramâne deasemenea neschimbat.
“În societatea zilelor noastre, atât de competitiva si aglomerata, marketerii trebuie sa gaseasca noi moduri de a conecta brand-urile la viata reala a consumatorilor si la nevoile partenerilor de distributie”, spune Rick Roth, OgilvyAction CEO.
„Cum studiile demonstreaza ca 70% din deciziile de cumparare se iau în proximitatea sau chiar la punctul de vânzare, OgilvyAction îsi propune sa atinga consumatorii chiar în aceste locuri si momente-cheie pentru influentarea deciziei direct la punctul de vanzare”, a sublinit Roth.
“La aproape doi ani dupa integrarea 141 în grupul Ogilvy, acest pas va aduce mai multa claritate în arhitectura marcii Ogilvy”, spune Manuela Necula (foto), Head of Country Ogilvy Group Romania.
„Prin prezenta OgilvyAction, suntem astazi în postura privilegiata în care fiecare dintre companiile specializate ale Grupului Ogilvy Romania este sustinuta de catre o retea internationala extrem de puternica si de o echipa locala de specialisti cu experienta si rezultate demonstrate în piata”, a mai afirmat Necula.
Potrivit companiei, OgilvyAction are obiectivul de a deveni autoritatea globala în transformarea comportamentului consumatorilor în decizia de cumparare si de a-si sustine clientii în cucerirea a ceea ce OgilvyAction numeste “The Last Mile”.
AdPlayersFile
Cu peste 1,000 de angajati în 36 de tari, potrivit companiei, OgilvyAction (www.ogilvyaction.com) va oferi servicii de promotional marketing, shopper & trade marketing, field, sports & entertainment sponsorship si retail design. În Romania, OgilvyAction îsi propune consolidare pozitiei între liderii pietei din domeniu.
Cu o echipa locala de peste 40 de angajati, conform oficialilor agentiei, OgilvyAction serveste companii ca British American Tobacco, Unilever, Brau Union, Coca-Cola HBC, Kraft Foods si Orange.