(AdPlayers.ro, Irina Toma)
BrandTailors a finalizat în luna februarie 2007 re-brandingul pentru Wiesana, procesul de schimbare a durat, potrivit companiei, mai mult de un an de zile.
“Cu un fundament puternic în noua reteta, Wiesana – care, cum se stie, exista în piata din Romania înca din anul 1994 – vine în întâmpinarea consumatorilor cu un îndemn nou: “bucurati-va de gust!””, spune Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors.
Autorii re-brandingului spun ca, fiind vorba despre un angajament de anvergura cu clientul, care presupune în primul rând management de portofoliu, proiectul Wiesana a însemnat gândirea brandului în cadrul unei noi strategii de re-pozitionare care sa ajute crearea sinergiei portofoliului de marci de margarina, care includea nu mai putin de 6 branduri.
Responsabilii noii imagini de brand Wiesana spun ca propunerea BrandTailors a venit în zona potentarii unui beneficiu emotional puternic, în conditiile în care jucatorii din segmentul în care activeaza brandul sunt, potrivit companiei, fara exceptie, ancorati în beneficii functionale de produs.
Realizat de Janos Kurko, Creative Partner BrandTailors, dupa cum spun responsabilii companiei, conceptul grafic Wiesana sub care s-au dezvoltat identitatea vizuala si design-ul de ambalaj “a avut în vedere atât câstigarea impactului la raft cât si inducerea senzatiei solare, entuziaste, pe care oricine o are atunci când este supus unei “explozii a gustului” „.
AdFile
Re-branding Wiesana
Advertiser: Orkla Foods Romania:
Brand: Wiesana
Aliz Kosza – Chief Executive Officer,
Ioana Moga – Marketing Director,
Gabriela Munteanu - Senior Brand Manager,
Adriana Dragomir - Brand Manager,
Agentie: BrandTailors
Beatrice Danis - Managing Partner,
Janos Kurko - Creative Partner,
Andreea Lupu - Brand Consultant,
Roxana Iancu - Senior Account Executive.